Dobro jutro!
Danes imamo na urniku MAT, SLJ, NIT, ŠPO in GUM.
MATEMATIKA
Danes boš vadil s pomočjo računalnika . Na spodnji povezavi so interaktivne naloge za matematiko:
- ZAOKROŽEVANJE ŠTEVIL https://interaktivne-vaje.si/matematika/mat_10000/zaokrozanje-stevil-do-10000.html
SLOVENŠČINA
Danes boš obnovil novo besedlo – življenjepis ilustratorke Jelke Reichman.
Besedilo imaš v prilogi – preberi ga in nato v zvezek od jezikovnega pouka napiši obnovo ter mi jo pošlji v pregled.
NIT
V zvezek si včeraj narisal prikaz, kako so povezana živa bitja z neživim okoljem. Odgovoril si na vprašanja.
Danes prepiši spodnje besedilo, ki govori o RAZKROJEVALCIH in njihovem pomenu.
•RAZKROJEVALCI POSKRBIJO, DA SE VRNEJO V ZEMLJO POMEMBNE SNOVI.
•RAZKROJEVALCI ODMRLE ORGANIZME (to so ORGANSKE SNOVI) RAZKROJIJO V ANORGANSKE SNOVI (MINERALNE SNOVI).
•LAHKO BI REKLI, DA ODMRLE ORGANIZME „RECIKLIRAJO“ – VRNEJO JIH NAZAJ V ZEMLJO, DA SO PONOVNO UPORABNI ZA RASTLINE. •ZAKAJ ZA RASTLINE?
RASTLINE V PROCESU FOTOSINTEZE IZ ZEMLJE ČRPAJO VODO IN V VODI RAZTOPLJENE MINERALNE SNOVI. V tem procesu nastajata sladkor – hranilne snovi in kisik.
Brez razkrojevalcev na Zemlji ne bi bilo rastlin, če ne bi bilo rastlin, tudi mi ne bi imeli hrane, niti kisika.
V nadaljevanju se boš učil o prehranjevalnih verigah.
Preberi snov v učbeniku, str. 29.
V zvezek napiši naslov PREHRANJEVALNA VERIGA in odgovori na spodnja vprašanja:
- Kaj je prehranjevalna veriga?
- S čim se začne in kako se potem nadaljuje?
- Kaj je na koncu prehranjevalne verige?
SPODAJ IMAŠ PRIKAZANO PREHRANJEVALNO VERIGO. PRERIŠI in prepiši SLIKO V ZVEZEK IN LEPO POBARVAJ.
Nato naredi eno dejavnost – učbenik str. 29.