Pozdravljeni, osmošolci!
Preberite pesmico in si pozorno oglejte besedice, zapisane v krepkem tisku.
Ki, ko, ker, da, če –
le kje so učenčeve hlače?
A, ali –
učenec tega ne ve?
Zato, torej, kako –
učencu je zdaj strašno hudo!
Zakaj, kajti, sicer –
doma mora biti učenec zvečer!
Ki, ko, ker, da, če –
za vse so krive učenčeve s tinto umazane hlače!
Predvidevamo, da mnoge krepko označene besede tudi vi pogosto uporabljate. Pa ste se kdaj vprašali, kakšna je njihova vloga v jeziku?
Za začetek si preberite naslednjo predstavitev.
Nato v zvezek za jezik napišite naslov VEZNIK in prepišite tiste drsnice, kjer vas veselo pozdravi svinčnik.
No, pa ste bogatejši za novo znanje!
Zdaj pa veselo zavihajmo rokave in se lotimo še nalog v delovnem zvezku.
V poglavju z naslovom PRIDEN IN MARLJIV KOT ČEBELA ALI LEN KOT TROT (DZ na str. 59) boste tako začeli spoznavati, kaj so VEZNIKI in kakšno vlogo imajo v povedi.
Rešite od 1. (str. 59) do 12. (str. 65) naloge.
Rešitve nalog bodo opoldne objavljene v kanalih učnih skupin. Naloge pazljivo preglejte in popravite ali dopolnite.
DOMAČA NALOGA:
Slikajte 12. nalogo na str. 65 in jo pošljite svoji učiteljici do 15. ure.
VIDEOKONFERENCE:
Razlagi učne snovi prisluhnite na videokonferencah, ki bodo potekale ob 10.10 pri vseh učiteljicah.
Učiteljice Patricija, Jana, Tanja in Irena