Pozdravljeni, osmošolci!

Čebela, bečela, muha, čbela, čela, čmela, čemela, medovača, pšela, bučela, brenčelica … Kolikor imajo Eskimi izrazov za belo, jih imamo Slovenci za čebelo. Vsi našteti izrazi seveda niso knjižni, večina jih je narečnih. Morda vi poznate še kakšno poimenovanje za to marljivo živalico? Če ga, ga zapišite v Kanal posamezne učne skupine.

V tem tednu ste že spoznali, kako se pridobiva med ter kaj vse morata čebela in čebelar napraviti, da pride do tega slastnega in zdravega izdelka. Danes boste znanje še malo poglobili in utrdili. Čaka vas namreč še nekaj nalog, s pomočjo katerih boste spoznali, kaj je značilno za opis postopka, preizkusili pa se boste tudi v tvorjenju te besedilne vrste.

1. Odprite delovni zvezek na str. 49 in še enkrat preberite besedilo Pridobivanje medu.

2. V delovnem zvezku rešite naloge na straneh 53‒56 (od 9. do 12. naloge).

Rešitve teh nalog boste prejeli opoldne v Kanalu. Preglejte svoj zapis in popravite nepravilnosti oz. dopolnite manjkajoče.

3. V zvezek za jezik napišite naslov OPIS POSTOPKA. Odprite priloženo datoteko in prepišite prosojnice v zvezek.

DOMAČA NALOGA: Slikaj opis postopka pospravljanja svoje sobe (glej 5. prosojnico!) in ga pošlji svoji učiteljici slovenščine do 15. ure.

VIDEOKONFERENCE: Srečanja bodo potekala ob 9.05 pri vseh učiteljicah.

Učiteljice Irena, Jana, Patricija in Tanja

(Visited 167 times, 1 visits today)