Včerajšnji dan Zemlje smo obeležili s tehniškim dnevom. Poskusi so vam šli dobro. Kar veliko učencev mi je že poslalo naloge. O temu, kaj ste se naučili, bomo nadaljevali po promajskih počitnicah.

S polovico učencev sem že imela razgovore o govornem nastopu za slovenščino. Zelo dobro ste pripravili svoje nastope, danes nadaljujem z ostalo polovico.  Vsi, ki ste danes na vrsti, ste včeraj dobili sporočilo.


Danes pa nadaljujemo pri matematiki z deljenjem.

Še enkrat si bomo ogledali razlago deljenja. Za vas sem posnela dva videa in upam, da vam bo deljenje bolj jasno, da boste bolje razumeli. Oba računa sem zapisala v mrežo, bodite pozorni na podpisovanja. Natanačno podpisovanje je res zelo pomembno.

Oba posnetka si večkrat oglejte in ob moji razlagi oba računa naredite tudi vi v svoje zvezke.

https://youtu.be/aTGTUZzvlUc

https://youtu.be/eiTRoyJqRMg


PREGLED NALOGE:

str. 148/2.

str. 148/3.

RAČUNI, KI SO BILI V SPLETNI UČILNICI:


Potem, ko boste pregledali naloge oz.  ko boste vse popravili ali dopolnili, skušajte narediti še naslednje naloge:

  1. RAČUNI:

3180 : 60 =                        4509 : 40 =                 3690 : 30 =              9563 : 70 =

2. UČBENIK:

str. 149/6.,7.,8.


V petek bomo te naloge pregledali.

Če bi kdo, kljub temu, da je večkrat pozorno poslušal mojo razlago, še vedno potreboval pomoč, naj mi javi in se zmeniva za srečanje prek Jitsi Meeta ali pa prek Vibra. Zelo pomembno je, da to deljenje vsi dobro usvojite, da bomo lahko počasi prešli na deljenje z dvomestnim deliteljem.

(Visited 241 times, 1 visits today)