Pozdravljeni!

Današnji urnik je DRU, SLJ, MAT in LUM.

DRU

O NASILJU NE SMEMO MOLČATI

Miselni vzorec prerišite v zvezek in ga dopolnite

SLJ

KAJ JE SPORAZUMEVANJE IN KAKO POTEKA?

V SDZ, str. 90 – 93 rešite naloge in se naučite novo snov.

MAT

MNOŽICE

Rešite naloge v SDZ na straneh 36 in 37.

Snov o množicah prepišite v zvezek.

MNOŽICA

V razredu so učenci Luka, Miha, Manca, Lucija, Jernej, Matija, Jošt, Jera in Maja.

Narišimo množico učencev:

Člani ali elementi množice so vsi učenci v razredu.

Množico lahko označimo tudi z zapisom v zavitem oklepaju in zaklepaju:

 U = { Luka, Miha, Manca, Lucija, Jernej, Matija, Jošt, Jera, Maja }

PODMNOŽICA

Zala je zelene kocke iz množice L združila v podmnožico množice L. Podmnožico množice L je označila s črko Z.

L je množica lego kock

Z je množica zelenih lego kock

Z je podmnožica množice L

LUM

JESENSKO LISTJE

  • V okolici doma naberite odpadlo listje dreves, ki še ni posušeno. Liste postavite  na mizo pod navaden list papirja in nato drgnite po listu z voščenko ali barvico.Pomembno je , da drgnete (barvate ) s celo površino in ne samo s konico.
  • Tehnika se imenuje frotaž, oz. odtiranka ali drgnjenka.
  • Nekaj primerov:

          Lepo se imejte

Mateja in Anja

(Visited 17 times, 1 visits today)