Pozdravljeni!
Današnji urnik je DRU, SLJ, MAT in LUM.
DRU
O NASILJU NE SMEMO MOLČATI
Miselni vzorec prerišite v zvezek in ga dopolnite

SLJ
KAJ JE SPORAZUMEVANJE IN KAKO POTEKA?
V SDZ, str. 90 – 93 rešite naloge in se naučite novo snov.
MAT
MNOŽICE
Rešite naloge v SDZ na straneh 36 in 37.
Snov o množicah prepišite v zvezek.
MNOŽICA
V razredu so učenci Luka, Miha, Manca, Lucija, Jernej, Matija, Jošt, Jera in Maja.
Narišimo množico učencev:

Člani ali elementi množice so vsi učenci v razredu.
Množico lahko označimo tudi z zapisom v zavitem oklepaju in zaklepaju:
U = { Luka, Miha, Manca, Lucija, Jernej, Matija, Jošt, Jera, Maja }
PODMNOŽICA
Zala je zelene kocke iz množice L združila v podmnožico množice L. Podmnožico množice L je označila s črko Z.
L je množica lego kock
Z je množica zelenih lego kock
Z je podmnožica množice L

LUM
JESENSKO LISTJE
- V okolici doma naberite odpadlo listje dreves, ki še ni posušeno. Liste postavite na mizo pod navaden list papirja in nato drgnite po listu z voščenko ali barvico.Pomembno je , da drgnete (barvate ) s celo površino in ne samo s konico.
- Tehnika se imenuje frotaž, oz. odtiranka ali drgnjenka.
- Nekaj primerov:

