Pozdravljeni, učenci 9. a razreda!

Danes boste zavihali rokave,  pripravili  pisala  ter  se  tudi  sami  preizkusili  v pisanju OPISA in OZNAKE sošolca ali sošolke.

Preberite  spodnja navodila in jih upoštevajte  pri pisanju.

V zvezek za  jezik  napišite  naslov: Opis in oznaka sošolca/sošolke

uvodu napovejte, o kom boste pripovedovali in zakaj ste si izbrali prav to osebo.

V  jedru opišite izbrano osebo ter predstavite njene značajske lastnosti in vse tiste značilnosti, ki so povezane z njenim delom oz. ravnanji.

Pazite, da pri opisovanju osebe upoštevate vse značilnosti besedilne vrste, pri predstavitvi  značajskih lastnosti  pa glejte, da ne boste  le naštevali  (npr.: je dober, prijazen …),  ampak  te lastnosti povežite  v  smiselno  besedilo  po  zgledu,  ki ste  ga  lahko  prebrali  na  prezentaciji. Pritegne namreč  tisto  besedilo, v katerem oseba pred nami deluje, misli, čuti, zaživi: npr. se razburja  za  prazen  nič  ali  če  se  nekomu  zgodi  krivica, pozorno/površno  posluša,  upošteva  navodila,  pri  delu  je  natančen,  hiter,  radoveden, vztrajen,  skrben, nagajiv  … Predstavi tudi kakšen  dogodek, iz katerega se  razkriva  značaj osebe (npr. kako ti  pomaga  in  te  spodbuja  pri  šolskem  delu  in  učenju – v tem se kaže prijaznost, dobrosrčnost).

zaključku  predstavite  še  svoje spoznanje o osebi: v čem bi ji želeli  biti podobni in  ali ste ji podobni, kaj vas  pri tej osebi najbolj pritegne in navdušuje. Ali ima ta oseba kakšno lepo misel, ki ji daje moč za sprejemanje življenjskih izzivov?

Pri  pisanju  pazite na  jezikovno in pravopisno pravilnost.  Saj  veste … velika  začetnica  in  ločila.  To pa res ne sme manjkati!  Potrudite se, da bo vaše besedilo čim bolj zanimivo.

Pisne izdelke pregledamo, ko se vrnete v šolo.

Zdaj pa veselo na delo!

Učiteljici Tanja in Irena

(Visited 57 times, 1 visits today)