Hello, students.
Pozdravljeni, učenci.
Za začetek kot vedno pesmica in malo ponovitve:
Let’ count bananas : https://www.youtube.com/watch?v=Vr-L6q4vbWU
Alphabet song: https://www.youtube.com/watch?v=aEYcmNhz7Uc
Danes se posvetimo še zadnji uri v enoti In the country. Deček Tyler si je ogledal Avstralijo.
U/18, 19 DZ/19
NAVODILO:
U/18
- Poslušaj, kaj je Tyler povedal o Avstaliji in zraven beri. Read and listen.
https://drive.google.com/file/d/1dCmNajtLQ5AUJ30TJ9GS0fR5USWQNXNv/view?usp=sharing
V zvezek si zapiši “nove” besede:
waterfall – slap
lake– jezero
plants – rastline
birdwing butterfly – velik metulj z živimi barvami
- Poznaš že obliko I’ve got…I’ve got a rucksack.
- Pri slik 3, kjer Tyler pripoveduje o drevesnem kenguruju naletiš na obliko
It’s got a long tail.
Tree kangaroo has got a long tail. (Drevesni kenguru ima dolg rep.)
Krajše:
It’ got a long tail. (Ima dolg rep.)
Poišči to obliko še pri sliki 4.
DZ/19
- V DZ reši 1. In 2. nalogo.
U/19
- Molly pa je obiskala Blue Flower Nature Reserve.
Preberi, kaj je imela s seboj in kaj je videla.
- Reši nalogo 2. Preberi trditve in zraven zapiši
True – če je trditev prvilna
False – če je trditev nepravilna
- Po Molly-inem primeru boste v zvezek zapisali podoben sestavek. Pomagate si s sličicami in iztočnicami na desni strani.
Fotografijo sestavka mi pošljite do četrtka, 26. 11. 2020, do 18. ure.
Uspešno delo vam želim.
Best.
Teacher Tadeja