Hello, students.

Pozdravljeni, učenci.

Za začetek kot vedno pesmica in malo ponovitve:

Let’ count bananas : https://www.youtube.com/watch?v=Vr-L6q4vbWU

Alphabet song:  https://www.youtube.com/watch?v=aEYcmNhz7Uc

Danes se posvetimo še zadnji uri v enoti In the country. Deček Tyler si je ogledal Avstralijo.

U/18, 19           DZ/19

NAVODILO:

U/18

  1. Poslušaj, kaj je Tyler povedal o Avstaliji in zraven beri.  Read and listen.

https://drive.google.com/file/d/1dCmNajtLQ5AUJ30TJ9GS0fR5USWQNXNv/view?usp=sharing

V zvezek si zapiši “nove” besede:

waterfall – slap

lake– jezero

plants – rastline

birdwing butterfly – velik metulj z živimi barvami

  •  Poznaš že obliko I’ve got…I’ve got a rucksack.
  • Pri slik 3, kjer Tyler pripoveduje o drevesnem kenguruju naletiš na obliko

It’s  got  a long tail.

Tree kangaroo has got a long tail.  (Drevesni kenguru ima dolg rep.)

Krajše:

 It’ got a long tail.                                (Ima dolg rep.)

Poišči to obliko še pri sliki 4.  

DZ/19

  1. V DZ reši 1. In 2. nalogo.

U/19

  1. Molly pa je obiskala Blue Flower Nature Reserve.

Preberi, kaj je imela s seboj in kaj je videla.

  • Reši nalogo 2. Preberi trditve in zraven zapiši

True – če je trditev prvilna

False – če je trditev nepravilna

  • Po Molly-inem primeru boste v zvezek zapisali podoben sestavek. Pomagate si s sličicami in iztočnicami na desni strani.

Fotografijo sestavka mi pošljite do četrtka, 26. 11. 2020, do 18. ure.

Uspešno delo vam želim.

Best.

Teacher Tadeja

(Visited 241 times, 1 visits today)