Pozdravljeni učenci. Ker je v razredu preveč učencev, da bi lahko izvedli normalno učno uro na daljavo, sem se odločila, da vas bom razdelila v dve skupini in izvedla ZOOMovo učno uro dvakrat. Ob 10:00 bodo na vrsti JAKOB C., ZALA C., AMELIA D., NEŽA G., LINA H., BARBARA I., BELMA K., TIA K., STELLA K., IVANA P., JAKA P., UMA LILI S., LEA T., ELMIN V., TARIK Ž.

Ob 11:00 pa: JAN B., DENIS B., ANA B., ANĐELA Đ., NEJC J., URŠKA P., RAMAZAN S., OSKAR S., ŽANA S., KAJA S., ALJAŽ S., JERNEJ Ž.

Seznama sta fleksibilna, kar pomeni, da bosta naslednjič lahko drugačna. Obravnavana bo ista snov. Ker sta skupini manjši bo omogočalo, da boste večkrat prišli na vrsto za kaj povedat. Da boste lažje sledili in sodelovali, naredite nalogo za pripravo na uro.

——————————————————————————————–

Prejšnjo uro smo skupaj predelali novo besedišče v učb str 36. Zdaj si bomo ogledali še besedilo: ‘Have you got any peanuts?’ Besedilo še enkrat preberite na glas doma mogoče z mamo ali starejšim bratom ali sestro.

V glossary napišite naslov ‘Have you got any peanuts?’ in še nekaj novih izrazov dodajte skupaj s slovenskim pomenom:

I’m hungry.

I’m thirsty.

Sorry!

What’s the matter now?

Wait a minute…..Here you are.

I can’t find my umbrella.

Kot vidite, gre za prijateljici SADIE in LISA. V exercise notebooks prav tako napišite isti naslov ‘Have you got any peanuts?’, prepišite spodnja vprašanja in poskusite nanje odgovoriti:

Where are Sadie and Lisa?

What are they doing?

Who asks too many questions? Why?

Who is angry (jezen)?

Ostalo bomo predelali skupaj na ZOOMu.

(Visited 105 times, 1 visits today)