Pozdravljeni učenci,

no pa mi je končno uspelo popraviti vaša preverjanja znanja iz matematike.

Danes bomo najprej pregledali preverjanje MAT in še malo ponavljali za ustno spraševanje, pri slovenščini pa bomo spoznali samostalnik.

 

MAT-Poprava preverjanja znanja in utrjevanje za ustno spraševanje

Preverjanje ste mi pravočasno oddali vsi učenci, čakam samo še eno učenko.             

PRIDNI, LEPO, DA STE SE DRŽALI ROKA.

JUTRI, V DOPOLDANSKEM ČASU, VAM POŠLJEM POPRAVLJENA PREVERJANJA NA VAŠA SPOROČILA V KOMUNIKACIJAH. 


Vesela sem tudi nad vašimi rezultati, saj bi večina učencev pisala zelo dobro, če bi ocenjevali po priloženem kriteriju, ki ste ga dobili v preverjanju.


Vsakemu sem tudi napisala koliko točk je dobil in v kriteriju obkrožila kakšna bi bila ocena. Tako bi bilo 10 odličnih ocen, 8 prav dobrih ocen,  4 dobrih ocen, 1 zadostna ocena in žal tudi 2 nezadostni oceni. 

Opažam, da se pojavlja pri nekaterih še nekaj težav pri delih celote in številskih izrazih, pisno deljenje pa ste v večini lepo osvojili.


Sedaj je vaša naloga, da po priloženih rešitvah POPRAVITE PREVERJANJE ZNANJA. Popravo napišite v zvezek za matematiko in prilepite v njega tudi preverjanje. Popravite vse kar ste imeli narobe in dopišite tako, kot piše v rešitvah.

Vsi prepišite tudi spodnje račune pri 9.nalogi, saj mislim, da jih je le eden zapisal. 


REŠITVE PREVERJANJA ZNANJA IZ MAT

Sedaj rešite še naloge v Učbeniku, str. 145, 155. Naloge lahko rešujete čez vikend.


Drugi teden pa se najprej v ponedeljek in torek dobimo na videokonferenci, da se je naučimo uporabljati, od srede naprej pa bom predvidoma preko videokonference spraševala. V petek vam pošljem navodila za uporabo. 

 

SLJ-Samostalnik     

Nekateri ste bili že pridni in ste mogoče to nalogo že opravili, saj je bila včeraj za nekaj časa objavljena, potem pa sem ugotovila, da bo mogoče preveč za vas, ker ste imeli ocenjevanje DRU in LUM, zato sem jo umaknila. Kdor jo je že opravil, pač tega danes ne dela.


Danes bomo začeli s spoznavanjem samostalnika, s to besedno vrsto se v petem razredu prvič srečate.

Vem, da ti je že sama beseda neznana. Da ti bo bolj jasno kaj je to, si za začetek oglejt posnetek:

https://www.youtube.com/watch?v=j9X-4yrNdHA&fbclid=IwAR1D93K3ci3eTXv5qy2B4PyGgS_oGJaEaVo7Z-8PF_uRM98PELi1YKaA_mE

Danes bomo spoznali najprej kaj je samostalnik, v naslednjih urah pa še njegov spol in število ter edninske in množinske samostalnike.

                                                  Kaj sploh je samostalnik?                 

SAMOSTALNIKI SO BESEDE, S KATERIMI POIMENUJEMO:

  1. OSEBE (mama, Iva, Franci, Anita, zdravnik, policaj….)
  2. ŽIVALI (muca, kuža, krava; Liska, Piki, Koki…)
  3. RASTLINE (solata, drevo, trava, bučke, marjetica…)
  4. STVARI (miza, ura, avto…)
  5. POJME (ljubezen, sreča, bolezen, dan, noč…) – pojmov ne moreš prijeti, jih pa čutimo v sebi, to so velikokrat naša čustva, občutja, neka stanja… 

Oglej si naslednji primer: 

Na mizo je mama odložila pet banan in tri kozarce. Katere besede v tem stavku so samostalniki? 

To so:

  • MIZA (je stvar)
  • MAMA (je oseba)
  • BANAN (je rastlina)
  • KOZARCE (je stvar)

Zapomni si!

Po samostalniku se vedno vprašamo z vprašalnicama KDO oz. KAJ je to?

Če lahko rečemo: Kaj je to? To je banana. To je kozarec. To je veselje…

                                 Kdo je to? To je mama.   Potem je to samostalnik.

Ne moremo pa reči:  Kaj je to? To je odložila.

V jezikovni zvezek napiši velik naslov (čez dve vrstici, z velikimi tiskanimi črkami) SAMOSTALNIK in si prepiši zgornjo razlago (vse kar je modre barve).


Sedaj si odpri SDZ (1.del) na strani 74, kjer je naslov Samostalnik in reši naloge na strani 74.

Reši še nalogi na spodnjem DL in ga prilepi v zvezek. Nalogi lahko preprosto prepišeš v zvezek, če ne moreš natisniti lista.


PRILOGA: DL-KAJ JE SAMOSTALNIK (delovni list).

Vse naloge naredi do jutri (petka), ko bomo zopet imeli uro slovenščine.

Učiteljica Nadja

 

(Visited 297 times, 1 visits today)