Hello to my favourite grade 9 group;))) I actually miss talking with you in English and I hope you don’t forget how to speak it.

Jutri (sreda, 8.4.2020) nameravam z vami imeti video učno uro in sicer ob 14:00. Zato vas prosim, da naredite čim več vaj že dopoldne, da boste popoldne lažje sledili in sodelovali.

Video bomo imeli preko Z00Ma. Nekaj minut pred 14h vas bom povabila, da se mi pridružite. Upam, da imate vsi Zoom v računalniku. Internetni naslov za učno uro bom objavila na KANALu 9.A/B.

And now to work….

1.

Najprej malo ponavljanja za nazaj. VSAKIČ NATANČNO PREBERI NAVODILA!!!! (vse vaje gredo v Exercise notebook):

TBp.64 – VSE –

# 1 – napišite tako kot dani primer: ocean, forest, pollution = the environment

# 2 – napišite samo besedo, ki manjka

# 3 – napišite vprašanja in odgovore v celoti

# 4 – napišite samo izbrano manjkajočo besedo/besede

# 5 – napišite vajo v celoti z rešitvami

# 6 – rešite ustno

# 7 – napišite samo manjkajočo besedo

 

TBp.61 # 4B, 5

 2.

Zdaj se bomo vrnili v učbenik stran 58 # 1A, kjer smo spoznali nekaj tem, o katerih lahko beremo v časopisu oziroma o njih poslušamo pri poročilih na TV in radiu. Pri tej nalogi smo navedene teme povezali s stavki iz časopisa. To poskusite ponoviti ustno brez dodatne pomoči……vam je šlo?…..če ste kakšnega pozabil, nič za to……

Zdaj se bomo osredotočili samo na stavke od 1 – 9. Povejte mi, če so vsi napisani v istem času? So mogoče vsi napisani v tvorniku, al’ se pojavi tudi trpnik v kakšnem primeru? V obeh vprašanjih je odgovor NE.

Analiza stavkov:

  • V Exercise notebooks napišite stavke enega pod drugim in zraven vsakega dodajte temo, ki se z njim ujema.
  • V vsakem stavku podčrtajte glagolsko obliko.
  • Napišite ime časa; uporabite pravilno ime časov (npr: NE –’sedanjik’ ampak Present Simple ali Present Continuous…); dodajte, če gre za trdilno obliko (affirmative), vprašalno obliko (question form) ali nikalno obliko (negative form)
  • Napišite, če je stavek v tvorniku ali trpniku (Active or Passive Voice).

 Npr:

  1. Did you know that eating chocolate can be good for you? – health

          Tense: Past Simple Tense (question form)

          Active or Passive: ACTIVE

 

PROJEKTNO DELO:

  • Izberite štiri teme od naštetih iz učbenika str 58 # 1A
  • Preko brskalnika (google) utipkajte: newspaper headlines and stories
  • iščite izbrane teme ter zgodbe, ki so povezane z njimi
  • Na A4 list napišite temo in stavek, ki ste ga našli na internetu. (Pri tem pazite, da ne bodo stavki prezahtevni oziroma, da lahko razberete čas oziroma če gre za tvornik ali trpnik
  • Analizirajte vsak stavek na isti način kot tiste iz prejšnje naloge.

 

Primeri lanskega 9.razreda:

HEALTH: We‘re eating healthier (at least at home)

-Tense: Present Continuous Tense (affirmative form)

– Active

 

THE ENVIRONMENT: SOS 54 years ago warned about vanishing glaciers

  • Tense: Past Simple Tense (affirmative form)
  • Active

 

Več o tem bomo spregovorili jutri med video učno uro.

Lp.MB.

 

 

 

 

 

(Visited 106 times, 1 visits today)