Pozdravljeni moji učenci,

še vedno se mi niste vsi javili v naš kanal (5.b VSI UČENCI). UČENCI, KI NIMATE ŠE KANALOV, SE PRIJAVITE Z GESLI, KI SEM VAM JIH POSLALA V PRVEM TEDNU. TAKO BOSTE LAHKO DOSTOPALI  DO SVOJEGA KANALA. TO JE DRUGA PRIJAVA, KOT JO IMAJO VAŠI STRAŠI ZA eASISTENT. KDOR JE IZGUBIL UPORABNIŠKO IME IN GESLO, NAJ MI JAVI, DA MU POŠLJEM PONOVNO ALI MU POMAGAM PRI PRIJAVI.

Pričakujem odzive do ČETRTKA. V nasprotnem primeru bom poklicala vse starše učencev, ki se mi še niso javili ali poslali izdelkov, za katere smo se dogovorili, da ugotovimo kje so težave in jih skupaj odpravimo.

ŠE ENKRAT: Četudi ste doma in imate učilnice v svojih sobah morate vestno opravljati vse naloge, ki jih dobite. Le če se boste DNEVNO JAVLJALI in me obveščali o opravljenih nalogah, morebitnih težavah, vam bom lahko pomagala in prilagajala naloge vašim sposobnostim in trenutnemu stanju. Drugače vam bom težko pomagala. SAJ VESTE, DA NAS ČAKA NAJPREJ PREVERJANJE ZNANJA, NATO PA ŠE OCENJEVANJE.

DEL OCENJEVANJA PA BO ZAGOTOVO TUDI SPROTNO ODDAJANJE VSEH IZDELKOV.  

SLJ-Poprava in analiza zgodbe v nadaljevanju (2. besedilo)

 Od začetka pouka na daljavo, do sedaj ste imeli nalogo, da ste napisali tri besedila:

  1. Doživljajski spis
  2. Zgodba v nadaljevanju (izgubljeni hišni ljubljenček)
  3. Zamešana pravljica

Vsem učencem, ki so mi poslali drugo besedilo (zgodbo v nadaljevanju), sem jim besedila včeraj vrnila s popravki. To je tisto besedilo o pobeglem hišnem ljubljenčku v veleblagovnico. Ker veliko učencev ni razumelo navodil oz. so naredili precej po svoje prilagam Rebekino in Ajdino zgodbo v nadaljevanju, naj vam bo v pomoč, ko boste delali popravo. Popravite spise, tako kot sem vsakemu posebej svetovala. Ker porabim ogromno časa, da popravim vaša besedila, ki niso pisana v wordovem dokumentu, vas lepo prosim, da mi besedila pretipkate in pošljete.

PRILOGI: NEUMNI FILADELLFUS (nadaljevanje zgodbe)  in NERODNA MILKA (nadaljevanje zgodbe)

Večina učencev je bila zelo pridna in mi je prvo (doživljajski spis) IN/ALI drugo besedilo (pobegli hišni ljubljenček) že poslala. Ti pridni učenci so: AJDA, GORAN, ILMA, NEJC H., GAŠPER M., KAJA, ŽAN, MAJA, MIHAJLO, NEJC R., LEJA, BOR JON, ANJA, REBEKA, MANCA, ANIKA, VERONIKA, TAJDA, IVA. Ostala besedila pričakujem do jutri. OBVEZNO.

Nekateri učenci ste mi poslali tudi 3. besedilo (zamešano pravljico): (AJDA, ILMA, NEJC H., GAŠPER M., KAJA, MAJA, LEJA, BOR JON, ANJA, REBEKA, MANCA, ANIKA, VERONIKA, GAŠPER Z, ŽAN). To tretje besedilo boste dobili popravljeno naslednji teden, zato ga pošljite še tisti, ki ga niste.

Upam, da vaše pesmice lepo napredujejo, nekateri ste mi jih že poslali, ostali imate še čas do konca tedna, tudi v tem primeru mi jih pošljite natipkane (v wordovem dokumentu), da jih bom lahko nato vse skupaj objavila.

DRU-Ponavljamo in utrjujemo snov iz obsredozemskega sveta

Rezultati Kviza Kahoot so pokazali, da vaše znanje ni še v najboljši formi in ga bo treba še trenirati. Kviz je opravilo 20 učencev, pogrešam še ostalih 7. Sporočite, kje je težava in zakaj tega niste že opravili.

KO OPRAVLJATE KVIZ NAPIŠITE SVOJA IMENA, NE VZDEVKOV, KER VAS TEŽKO LOČIM. 

Če na grobo pogledamo rezultate KVIZA je 7 učence imelo vse naloge prav (dosegli ste 21 točk), 4 učenci so imeli 19 točk, ostali pa 17 in manj. V odgovorih se je pojavilo kar nekaj napak, kar kaže na to, da se niste dovolj učili.

Za začetek si boste ogledali dva videoposnetka na YouTube, ki ju je zelo dobro pripravila učiteljica Petra.

Sedaj je vaša naloga, da v zvezek od družbe naredite miselni vzorec (čez dve strani), v katerem boste zajeli vse pomembne podatke o obsredozemskem svetu. Pomagate si lahko z vsem možnim gradivom, ki ga imate na voljo. Zgornja dva video posnetka sta vama lahko v veliko pomoč, saj lahko ob njiju naredite svoj miselni vzorec, tako da ob vsaki pomembni informaciji ustavite posnetek in zapišete ključne besede v MZ.

Miselni vzorec naj zajema samo ključne podatke, ne pišite celih povedi, pišite z velikimi ali malimi tiskanimi črkami, nikakor ne s pisanimi. Spomnite se, kako smo mi delali v šoli miselne vzorce.  Miselni vzorec morate obvezno oddat do četrtka, 9.4.2020, do 12.00. To bo lahko tudi del ocene.  Miselni vzorec naj bo opremljen tudi s slikovnim gradivom, ki ga sami narišete. Slikajte ga s fotoaparatom in mi ga pošljite (lahko na gmail, lahko v kanal, lahko kot sporočilo v easistenta).

V petek (10.4.) sledi PREVERJANJE ZNANJA O OBSREDOZEMSKEM SVETU. Reševali ga boste v GOOGLE OBRAZCIH. Poslala vam bom povezavo, je čisto preprosto.

Oba razreda se namreč počasi pripravljata na ocenjevanje znanja.

Še enkrat prilagam navodila, kako se učiti, glede na to kakšen učni stil ti odgovarja. Tvoj učni stil smo ugotavljali že, ko ste imeli delavnico z Nino. Se spomnite? Sedaj prenesite to znanje v prakso in se poskusite naučiti snov Obsredozemski svet po stilu, ki ti najbolj odgovarja.

PRILOGA: UČENJE-GLEDE-NA-RAZLIČNE-UČNE-STILE-converted-1

Veselo na delo,

vaša učiteljica Nadja

 

(Visited 344 times, 1 visits today)