Pozdravljeni učenci.

Želim ti lep začetek tedna - Ponedeljek - lepe msiliPa smo že v četrtem tednu pouka na daljavo. Dnevi kar bežijo in potrebno bo razmišljati, da bo treba znanje, ki ga pridno dobivate za domačimi mizami, nekako preveriti in kasneje tudi oceniti. Ta teden bomo ponavljali družbo, saj smo že predelali vse štiri naravne enote Slovenije, pri matematiki bomo utrjevali pisno deljenje, pri slovenščini boste spoznali kaj so pesmi in dobili popravke vaših poslanih spisov (prejšnji teden ste dobili popravke doživljajskih spisov, ta teden dobite popravke spisov o pobeglem hišnem ljubljenčku v veleblagovnico). OBVEZNO MI POŠLJITE VSA TRI BESEDILA ŠE OSTALI UČENCI, PO MOŽNOSTI V WORDOVEM DOKUMENTU, da vam bom lažje popravila. Pri naravoslovju pa nas v četrtek čaka tehniški dan: Izdelava vremenske naprave.

POZIVAM VSE UČENCE, KI SE MI ŠE NISO JAVILI NA KANAL, DA TO NAREDIJO. TUDI UČITELJICA ANGLEŠČINE BI ŽELELA, DA SE VSI ODZIVATE V KANALU.

NAJ VAS ŠE ENKRAT SPOMNIM:

  1. Vsak dan si naredite si urnik dela za šolo, gotovo je dopoldanski čas najprimernejši,  a vseeno bodite prilagodljivi v primeru preobremenjenosti sistema in spletne naloge opravite popoldan ali zvečer:  https://youtu.be/beOGRjdfsdY (Kako se naj učim?) 
  2. V svojih zvezkih datirajte vsako nalogo, ki jo opravite.
  3. REDNO SE JAVLJAJTE NA KANALE (učitelji si zapisujemo vaša javljanja in opravljanja dnevnih obveznosti)
  4. UČENJE VZEMITE RESNO, SAJ BODO SLEDILA PREVERJANJA ZNANJA IN KASNEJE TUDI OCENJEVANJA ZNANJA

 

LUM-Izdelava velikonočnih izdelkov

 Velikonočno voščilo – Občina Križevci

Ker se bližajo velikonočni prazniki, bomo današnje likovno ustvarjanje popestrili z velikonočnimi izdelki. Vsa navodila za delo dobite v spodnji priponki. LEPO USTVARJAJTE. PRIČAKUJEM FOTOGRAFIJE VAŠIH STVARITEV.

 PRILOGA: Plastično oblikovaje_izdelki iz slanega testa 

BRALNI KOTIČEK:

Rožnata učiteljica: Beremo – KVIZ!

Prejšnji teden ste imeli nalogo, da preberete poljubno knjigo, ki jo imate doma na knjižni polici. Kako vam gre?

Do konca tega tedna mi na kanal za 5.b sporočite kaj ste prebrali in pošljite ilustracijo te knjige.

Isto knjigo lahko poveste tudi za BRALNO ZNAČKO. Pišite mi na mail, pa vam pošljem mojo telefonsko številko, da se dogovorimo, kako jo boste povedali (preko telefonskega klica, preko Vibra, …..). Lahko pa enostavno napišete kratko obnovo in mi jo pošljete. Nekaj učencev ima samo še eno knjigo, da dokonča BZ, vredno se je potruditi.   

 SLJ: POEZIJA: Kaj je pesem?

Vaši sošolki sta bili zelo pridni in že prejšnji teden sestavili zanimivo pesmico:  

AH, TA KORONA!

Korona virus je kruta resnica,

dogaja se nam res huda krivica.

Šola je prazna, prijateljev ni,

v moji glavi pa svet narobe stoji.

Mi se vseeno znamo veseliti,

na daljavo v pižamah se učiti.

Naučili smo se roke umiti,

in veliko vitaminov zaužiti.

Ko vsega tega konec bo

se vsi objamemo močno. (REBEKA IN AJDA)

Ta teden se bomo posvetili pesmicam, ki spadajo pod POEZIJO. Saj veste, kaj je to? V zvezek napišite naslov POEZIJA (čez dve vrstici z velikimi tiskanimi črkami), podnaslov pa naj se glasi Kaj je pesem?

ZAPIS V ZVEZEK:

POEZIJA JE LITERARNO USTVARJANJE, KATEREGA IZRAZNA OBLIKA JE PESEM, PESNIŠTVO. 

Pesem je krajše besedilo, kjer so besede urejene v nekem ritmu in s posebno glasovno postavitvijo. Običajno je v vrstici manjše število besed.  Pesmi imajo posebno obliko. Imajo: kitice in rime. VERZ ali STIH je ritmično urejena vrstica v kitici.  KITICA je del ali enota pesmi. Sestavljena je iz dveh ali več verzov.

Ko prepišete, sledite navodilom na PP-Kaj je pesem? Poiskati boste morali rime devetim besedam, prešteti vse pesmice v berilu, si izbrati eno pesem in jo analizirati. Na koncu boste imeli nalogo, da napišete svojo pesem. Do konca tega tedna mi jo pošljite v wordovem dokumentu (natipkano) v kanal za 5.b.

PRILOGA-PP-KAJ JE PESEM

Vaša učiteljica Nadja

 

(Visited 295 times, 1 visits today)