Pozdravljeni učenci. Kako ste?

Že drugi teden je naokoli, ko se pridno učimo na daljavo. Upam, da vam takšno učenje ne dela večjih preglavic in pridno delate s svojimi starši. Raje bi vas videla v šoli, ampak žal še ne gre. Še malo bomo morali potrpeti, potem bo boljše. Za začetek odplešite včerajšnji ples, da pridete malo v kondicijo in dobijo možgančki dovolj kisika

MAT-Pisno deljenje z večkratniki števila 10  

Ste rešili naloge, ki ste jih dobili v sredo? Upam, da niste imeli preglavic. Prilagam rešitve.

Preverite vse naloge in popravite ter razmislite, zakaj niste česa naredili prav. Računi pisnega deljenja so izpeljani na dolg način, zaradi prikaza postopka, z modro barvo pa še na kratek način. Vi lahko delite na krajši način, saj mislim, da vam bo to šlo. Če ne gre, ostanite pri dolgem načinu, ni nič narobe.

PRILOGA:REŠITVE-UČBENIK STR. 145

Sedaj pa gremo lahko naprej na pisno deljenje z večkratniki števila 10.  Rezultat iskanja slik za večkrtaniki števila 10

PREPIŠITE V ZVEZEK, naslov je PISNO DELJENJE Z VEČKRATNIKI ŠTEVILA 10

Večkratniki števila 10 so vsa števila, ki jih dobimo pri poštevanki števila 10.

To so 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100. Še še spomnite, kaj se zgodi, če imamo takšen primer: 

V tem primeru enostavno ničle prečrtamo tako pri deljencu, kot pri delitelju in delimo z ostalimi števili.

Takšen način deljenja ste že spoznali v 4.razredu. Ob spodnjem posnetku razlage se boste zagotovo spomnili.

 RAZLAGA PISNEGA DELJENJA Z VEČKRATNIKI ŠT. 10: https://www.youtube.com/watch?v=ERKFRIrmFto

Vam je sedaj bolj jasno? Sedaj si še enkrat poglejte primer razlage v Učbeniku, str. 147, 148 (Učenost je modrost).

Oba primera, na kratek in na dolg način, prepišite v zvezek. Pri drugem primeru pazite na ostanek. Pri preizkusu ga moramo vedno prišteti. Ko boste delili naslednje naloge poskusite, najprej na kratek način, če ne gre, pojdite na dolg način.

Sledi reševanje nalog v učbeniku, str. 147, 148 (1. in 2.naloga). 

3.naloga je za tiste, ki bi še malo računali, ni obvezna.

VESELO NA DELO

 

NIT-Veter in Izkoriščanje vetra

Ali ste se v teh dneh spraševali zakaj nastane tako močan veter. Pri nas se ta veter imenuje BURJA (o burji ste si lahko prebrali v prilogi za DRU, ki sem vam jo nazadnje poslala). 

Rezultat iskanja slik za burja

 Da boste bolje razumeli, kaj je veter si oglejte kratek odlomek o Modrem Janu. Slišali boste veliko zanimivega o vetrovih: https://www.youtube.com/watch?v=UGj-vEI1Jnc

Ali ste vedeli, da se lahko meri jakost (moč) vetra? Oglejte si spodnji prikaz različnih jakosti vetra po Beaufortovi lestvici. Tako si boste lažje predstavljali, kaj ta lestvica pomeni: https://www.youtube.com/watch?v=riWVO8xN__E

Veter pa ni vedno slab, ljudje ga izkoriščamo na več načinov. O tem boste izvedeli v učbeniku, str. 57. Preberite si.

Ko si preberete snov v učbeniku, si oglejte še spodnji PP, ki vam bo v pomoč tudi pri spodnjih vprašanjih.

PRILOGA: ZAKAJ PIHA VETER-PO UČBENIKU

Kako ljudje izkoriščajo energijo vetra na spodnji fotografiji?

Rezultat iskanja slik za koristi vetra

Ste ugotovili? Seveda, s pomočjo vetra. 

S pomočjo PP-Zakaj piha veter in učbenika odgovori na spodaj zastavljena vprašanja: Odgovarjaj v zvezek, v celih povedih, tako ti ne bo potrebno prepisovati vprašanj.

  1. Kaj je veter?
  2. Od česa je odvisna moč vetra?
  3. S katero napravo merimo hitrost vetra, kaj pa smer vetra?
  4. Ali je zračni tlak povsod enak? Kako se spreminja?
  5. Kaj se dogaja z vremenom, ko zračni tlak pada in kaj ko raste?
  6. Kateri so negativni učinki vetra?
  7. Kateri so pa pozitivni učinki vetra? Naštej jih.
  8. Kaj pomeni, da je veter obnovljivi vir energije?

 Za tiste, ki si želijo več, sem pripravila še križanko. (ni obvezna)

KRIŽANKA-ZAKAJ PIHA VETER, VETROVI IN VREME-ZA UČENCE

To je vse za ta teden. Se vidimo v ponedeljek.

Ostanite zdravi,

vaša razredničarka Nadja

 

(Visited 823 times, 1 visits today)