Pozdravljeni učenci,

danes je torek in na urniku naslednji predmeti: RU, MAT, DRU, TJA, SLJ in ŠPO.

RAZREDNA URA-Kolesarski izpit-teorija

Na spodnji spletni povezavi si oglejte posnetke, ki jih še nismo uspeli v šoli (Prehitevanje, Zavijanje, Prehod čez železniško progo, …) in se pogovorite o njih.

https://resitve.sio.si/kolesarski-izpit-teorija/

Če vam pa ostane kaj časa, si lahko še enkrat ogledate nekatere najpomembnejše posnetke:

Pravila cestnega prometa (od 1. do 4. dela).

MAT-Potence

Najprej preverite naloge na DL-Potence. Spodaj imate rešitve. Kar niste uspeli narediti prav, popravite in zapišite popravljene naloge v zvezek za matematiko.

Sedaj rešite naloge v učbeniku, str. 119, 120 (11., 12., 13., 14., 15., 16., 17. in 18. naloga). Za tiste pogumne pa še 19. in 20. naloga.

DRU-Ponovimo in preverimo znanje

Danes bomo še ponavljali snov o dinarsko-kraškem svetu.

Prilagam DL, ki si ga lahko natisnete, če pa ne morete, si naloge prepišite v zvezek in jih rešite.

SLJ-Pripoved o doživetju

V Kanal 5.b ste dobili rešitve nalog iz SDZ 2.del, str. 5, 6 ( 2., 3., 4. in 5. naloga). Preverite in popravite.

Sedaj rešite še 6. in 7. nalogo v SDZ 2.del, str. 7, 8.

Nato vas čaka naloga, da napišete doživljajski spis.

Pozorno si preberite navodilo v SDZ 2.del, str. 8.

KAKO SE BOŠ LOTIL PISANJA SPISA?

Najprej razmisli o čem bi pisal, kaj se ti je v preteklosti zgodilo, in ti je ostalo v spominu. Torej pisal boš o dogodku, ki se ti je zgodil in bi ga rad delil z nami.

Izdelaj načrt pisanja v obliki miselnega vzorca ali po točkah. Razmisli, kaj boš zapisal v uvodu, kaj v jedru in kaj v zaključku. V miselni vzorec vpiši samo ključne besede ali besedne zveze v pravilnem vrstnem redu (tako, kot se je v resnici dogajalo).

Nato doživljajski spis zapiši v jezikovi zvezek, pazi na:

  1. Najprej zapiši naslov spisa, pod njem v oklepaju vrsto besedila (doživljajski spis)
  2. Besedilo členi na uvod, jedro in zaključek (pazi na odstavke-dva prsta zamika v desno stran)
  3. Pazi na potek dogajanja, naj bo v pravilnem vrstnem redu, kot se je v resnici zgodilo
  4. Pazi, da se ti besede ali besedne zveze ne ponavljajo
  5. Pazi na slovnične napake in pravilni zapis besed
  6. Pazi na estetsko in lepo berljivo pisavo.

Komaj čakam, da jih bomo skupaj prebrali v šoli. Potrudi se.

ŠPO- Družabni plesi (YMCA)

Ob pomoči plesne vaditeljice ponovite “naš” ples in se spomnite na lepe trenutke v šoli:

https://video.arnes.si/watch/mb7gf75xc8y2

Se kmalu vidimo v šoli,

vaša učiteljica Nadja

(Visited 139 times, 1 visits today)