Pozdravljeni, devetošolci!
Za nekaj časa bomo berila pospravili, zato pripravite delovne zvezke (1. del).
Danes boste spoznali kar dve besedilni vrsti – seznam in prepričevalni pogovor.
- V prostem času ste si morda želeli gledati televizijo, zato ste pobrskali po televizijskem
sporedu, v restavraciji ste zagotovo že pokukali v jedilni list ali cenik, če ste se udeležili
kakšne kulturne prireditve, ste prebrali program prireditve … Vsa omenjena besedila so
seznami.
Odprite 1. del DZ na strani 61 in preberite besedilo z naslovom Poletna muzejska noč 2012 v
Ljubljani – program po ustanovah.
Rešite naloge od str. 63 do str. 66, in sicer od 3. do 9. naloge. V rumenem okvirčku na str. 65
preberite, kaj je značilno za seznam. - Zagotovo ste se že kdaj znašli v situaciji, ko ste prepričevali sošolca, prijatelja, sestro, brata
… in seveda starše. Da bi dosegli svoje oz. jih prepričali v svoj prav, ste morali uporabiti veliko
razlogov (argumentov). Več razlogov ste povedali, več možnosti ste imeli, da vam uspe,
kajne? Takemu pogovoru pravimo prepričevalni pogovor.
Podoben pogovor je imel s svojimi straši tudi Tomaž. Poslušajte ga na povezavi
https://www.youtube.com/watch?v=u_QIr-GIUjU&feature=youtu.be.
Nato rešite naloge od str. 67 do 69, in sicer naloge 3, 4, 5, 6, 8 in 10. V rumenem okvirčku na
str. 68 preberite značilnosti prepričevalnega pogovora.
Rešitve nalog iz DZ boste prejeli preko Kanal danes popoldne.
V zvezek za slovnico napišite naslov PREPRIČEVALNI POGOVOR.
DOMAČA NALOGA: Napišite prepričevalni pogovor, ki se odvija med vami in učiteljico.
Učiteljico poskušajte prepričati, naj ne sprašuje. Pri tem uporabite čim več različnih razlogov
(argumentov) za to, da je prestavitev spraševanja dobra odločitev. Besedilo naj bo dolgo vsaj
pol strani v velikem zvezku oz. eno v malem.
Slikajte samo zapis pogovora in sliko pošljite svoji učiteljici slovenščine do 17. ure.
Učiteljice Jana, Patricija in Tanja
(Visited 334 times, 1 visits today)