Pozdravljeni učenci,

juhu, petek je in pred nami zaslužen vikend, ampak prej nas čaka še nekaj dela.           

Danes bomo nadaljevali ustno ocenjevanje znanja iz matematike, ponovili snov pri naravoslovju, pri družbi pa se podali v časovna obdobja zgodovine.   

MAT-Ustno ocenjevanje            

Za ustno ocenjevanje so na vrsti zadnji dve skupini:

  1. SKUPINA OB 9.00 (Goran, Mihajlo, Anika)
  2. SKUPINA OB 10.00 (Nejc R., Nejc H., Lara)

V petek zjutraj boste dobili dostop do videokonferenčne sobe v Jitsi Meet. Za ustno ocenjevanje si pripravite zvezek za matematiko (visoki karo), navadni svinčnik in radirko. 

Ocenjevali bomo po priloženih opisnih kriterijih: KRITERIJI ZA USTNO OCENJEVANJE MAT


NIT- Ponovitev snovi (Toplota, Živa bitja in toplotna izolacija) 

Ker smo se prejšnji teden učili kaj je toplota in kaj temperatura, si danes, za ponovitev snovi, oglej spodnji posnetek o toploti. Izodromovci so raziskali odgovore na vprašanja, kaj je toplota, kako toplota prehaja in se meša, izvedli pa so tudi zanimiv eksperiment: https://www.rtvslo.si/tv/otroski/izodrom/kaj-je-toplota/521322

DODATNA NALOGA (NI OBVEZNA) Eksperiment s toplotno spiralo lahko narediš tudi ti in se prepričaj sam, da se res vrti.


Danes bomo ponovili snov, ki smo jo spoznali že v 3. tednu pouka na daljavo. Takrat smo spoznali, da se živali na zimo prilagodijo na različne načine.

Nekatere otrpnejo, nekatere spijo zimsko spanje, nekatere dremljejo, nekatere ptice se odselijo v toplejše kraje, nekatere pa so kljub mrazu celo zimo aktivne.

Za ponovite si oglej PP-Kako-živali-preživijo-zimo

Sedaj si lepo, barvno preriši spodnji miselni vzorec v zvezek:


Danes se boš podal v svet ptic.                                   

Poznamo ptice stalnice (te ostanejo pozimi pri nas) in ptice selivke (v jeseni se selijo v toplejše kraje).

Ptice, ki ostanejo pozimi v naših krajih se prilagodijo tako, da spremenijo način prehranjevanja – prilagodijo se hrani, ki jim je na voljo. Pred mrazom jih ščiti perje. Ptice selivke pa se selijo, ker niso tako prilagodljive. Selijo se, ker bi jim pozimi pri nas primanjkovalo hrane.


Preberi si besedilo o pticah selivkahhttps://otroski.rtvslo.si/bansi/prispevek/3409

Oglej si še film o ornitologiji: https://www.youtube.com/watch?v=1iDslnUYmOE

In še film o opazovanju ptic: https://www.youtube.com/watch?v=Vrv_sTBAoP0

Za zaključek lahko rešiš kviz na: https://www.thatquiz.org/sl/preview?c=h7ojm28v&s=q7pp7f

(DODATNA NALOGA) Lahko pa rešiš še en kviz: https://uciteljska.net/kvizi/HotPot/Ptici/Ptici1.htm

Zdaj pa si pripravljen na reševanje DL – na njem ne nekaj vprašanj, vsa pa so povezana z zgornjimi prispevki. Lahko si ga natisneš ali prepišeš in odgovoriš na vprašanja v zvezek.

PTICE (delovni list)


DODATNA NALOGA:

Narava v tem letnem času je na vrhuncu, vse okoli sebe slišimo različno ptičje petje. Ali prepoznaš vse ptičje glasove? Poslušaj oglašanje ptic. Ali si tudi ti že slišal, katerega od teh zvokov?

https://www.youtube.com/watch?v=cXTd-t-tuOU

 


DRU-Časovni trak zgodovine in rezultati prospektov

Tekom dneva boste dobili na vaša sporočila ocene, ki ste jih pridobili pri DRU in LUM. Prejela sem kar nekaj izdelkov, ki so popolnoma ustrezali kriterijem. Izdelki so res odlični. Prilagam primer dobrega prospekta učenke Ajde.

Nekaj učencev ni upoštevalo navodil v celoti in ste mi oddali pomanjkljive izdelke, tako vsebinsko kot tudi estetsko. Časa ste imeli dovolj, tudi gradiva v učbeniku in zvezku, pa kljub temu imam občutek, da ste nekateri naredili izdelek zelo hitro, brez velikega truda, brez upoštevanja navodil in zelo površno. Temu so sledile tudi ustrezne ocene.


Če bi kdo od učencev rad svoj izdelek pri družbi popravljal, naj mi javi v sporočilo. Zmenila se bova za ustno ocenjevanje znanja iz tega, kar ste morali prikazati na plakatu. 


Pri družbi pa danes pričenjamo s popolnoma novim poglavjem. Začeli se bomo učiti o zgodovini.

Ko slišiš besedo zgodovina, pomisliš verjetno na nekaj, kar se je zgodilo v preteklosti.

V zvezke napiši velik naslov, čez dve vrstici: ZGODOVINSKI RAZVOJ, podnaslov pa čez eno vrstico Časovni trak zgodovine.

Sedaj si spodnjo snov (modri tisk) prepiši v zvezek.

Kaj je zgodovina?

Zgodovina je veda, ki raziskuje in opisuje dogajanja v preteklosti. Dogodki v preteklosti so lahko zelo oddaljeni, tisoč ali še več let, zgodovina pa so tudi dogodki, ki so se zgodili včeraj ali pred dvema urama.

Tudi vsak človek ima svojo zgodovino. Življenje človeka se prične z njegovim rojstvom, konča pa s smrtjo. V svojem življenju gre človek skozi različna življenjska obdobja:

  1. obdobje otroštva(od rojstva do 10 leta)
  2. obdobje mladosti(od 10 do 20 let)
  3. obdobje odraslosti(od 20 do 70 let)
  4. obdobje starosti(od 70 let naprej)

Zgodovino lahko prikažemo na časovnem traku.

Tudi ti boš izdelal časovni trak, in sicer bo to trak zgodovine tvoje družine. Na njem prikaži vsaj 5 zanimivih dogodkov iz zgodovine tvoje družine.

Za pomoč si oglej posnetek, ki ti bo v pomoč pri izdelavi časovnega traku: https://www.youtube.com/watch?v=9zDKlfdShZE

Pri delu obvezno uporabljaj ravnilo. Zelo pomembno je, da ga narišeš v pravem razmerju, npr. vsaka 3 leta naj bodo na enaki razdalji.

Časovni trak nariši v svoj zvezek od družbe, čez dve strani. Dopolni ga s slikami ali družinskimi fotografijami.


Veliko ustvarjalnih trenutkov ti želim.

Želim pa ti tudi lep, sproščen vikend, saj je za nami ocenjevanje družbe, likovne in matematike. Zaslužiš si dooolg počitek. 

(Visited 513 times, 1 visits today)