Vsi učni načrti za geografijo vključujejo aktualizacijo, zato učenci  ob dnevnem spremljanju medijev pišite dnevnik prostorskih, socialnih in gospodarskih posledic aktualnih dogajanj in nove pandemije. Pri tem opisujte vzroke in posledice teh dogajanj. Pri spremljanju razvoja pandemije koronavirusa lahko opisujete vzroke in posledice širjenja, posledice karantene za mobilnost, pomen lokalne preskrbe s hrano itd. Izdelate lahko lasten tematski zemljevid širjenja, števila obolelih itd.  Poudarite tudi kako lahko posameznik prispeva k omejitvi širjenja oz. njegovi upočasnitvi.

Naloga je zelo široko zastavljena in pri oblikovanju le te imate povsem proste roke. Lahko izdelate v obliki plakata, pisnega zapisa ali predstavitve na računalniku … Možnosti je zelo veliko.

Lahko se osredotočite le na eno temo, npr. kako si v težkih časih pomagamo, kako skrbimo drug za drugega, kako razumemo obolele in njihovo stisko. Lahko je tudi zapis vašega razmišljanja. Časovno in po obsegu dnevnika ( vsaj 1 list A4 formata naj le bo) niste omejeni.

Izdelke bomo pregledali v šoli,  lahko jih pošljete tudi preko eAsistenta na naslov Mariza Golle in Polonca Šeško, preko povezave KANALI.

Ostanimo zdravi. Mariza in Polonca

(Visited 310 times, 1 visits today)